LPfiction

Reviews

Strawberries 'n' Cream by crazyLPgirl

Add review

From: Joybabe

Date: 2007-12-29

Chapter: 2

Firstly I love this but wish there was more. Sylvia is so wrong when it comes to Mike and Chester. They are so perfect together and Bennoda stories are always addictive. Rambling aside; I really enjoyed that.

From: no one special

Email: LP_wannaB69@yahoo.com

Date: 2005-09-05

Chapter: 2

ok WOW!i! i loved that story. not a thing wrong with it in my book. but....i have to disagree with mike being UR sex slave. he is mine. thank u

ur lord and master...anna/foamy

From: reiku

Email:

Date: 2005-06-07

Chapter: 2

this is soo good update please

From:

Email:

Date: 2005-02-06

Chapter: 2

write more, gud story!

From: Alexia

Email:

Date: 2005-02-01

Chapter: 2

PLEASE UPDATE THIS IS GREAT!!!!

From: linkinlover28

Date: 2004-06-24

Chapter: 2

holy shit! how come i didn't review this earlier? i've read this story like 50 times and i never review...maybe coz i thought i did or some shit like that...whatever that was utterly hot and fuckin awesome. great job.

love nikki

From: pheonixfeatherquill

Date: 2004-03-14

Chapter: 2

heyya erin...yeah, its me, smokey / junior emcee...havent been in the boards a while bcoz i cant find the mikes a fatass thred...ok, ok, i havent really been lookng...well, i'll go look for it then...l8er


and as ususal that was super sexy...kinda makes me want MY own helping of strawberries and cream..*ahem*

From: OrlyBloomlover

Date: 2004-01-24

Chapter: 2

oo that was good.....oo yea lol

From: Ithilmenel

Email:

Date: 2003-08-30

Chapter: 2

Lovely! Just lovely... and fucking hot too! Great fic! :D

From: CaRRo

Email:

Date: 2002-11-17

Chapter: 2

This is like soooo cool.I'ts really good

From: Kerosene

Email: crazedslashmunky@yahoo.com

Date: 2002-11-15

Chapter: 2

MEEP!!! OMFG...that was so fucking good (the key word being fucking....mmmm.....fucking.....) you better keep writing.....because if you don't....grr.... im going to track you down and they will be finding pieces of you all over the country......mawhahahhahahhahhahhahah (yes...that was an evil laugh >=)... )

From: AmyBennington

Email: Campbellacm@aol.com

Date: 2002-11-15

Chapter: 2

omg that was ace! You gotta update it..or is that the last chapter...better not be!

From: Tasha Bennington

Email: ChildLinkinPark@aol.com

Date: 2002-11-15

Chapter: 2

Ah wtf is his ex g/f doin there!? Damn cant she see that they are busy!? Lol.

Reviews 1 to 13 of 13